Ahad, 1 November 2009

T-Shirt Muslimah


Post aku kali ni saja je nak promo kat korang yang sukakan potongan t-shirt yang labuh+berlengan panjang, jenguk-jenguklah http://azatul2u.blogspot.com

Ini laman web milik kawan aku sebenarnya. Design-design t-shirtnya menarik dan ada kepelbagaian. Setakat ni, aku dah beli 2 helai t-shirt. Kat atas ni gambar shirts yang aku beli (Aza, saya import je gambar dari page awak). Kainnya pun selesa. Apa yang menarik, t-shirt ni siap ada poket lagi. Harga pun berpatutan. Nak tahu lebih lanjut, kliklah link di atas@tanya tukang jualnya ye.

6 ulasan:

  1. weh...tshirt yg lawo2 aku berkenan dah sold out..huwaa..takpe2..try yg mana ada..hehhe..weh..mana ddress ko?kata nak bg takde pun..aku try call ko tadi tak dpt pulok

    BalasPadam
  2. tu ah, stok shirts ni ala2 limited gitu. ampun eiffa!! lupa lah! aku dah hantar kat fb add aku.

    BalasPadam
  3. tq so muah cik farah :) tlg promote blog saya. ngeee :)

    semoga setiap hari awk dlm kebaikan farah :)

    BalasPadam
  4. small matter, aza. daripada Farrah mengomel bende bukan2 kat blog ni, lebih baik cerita pasal koleksi tshirt yg aza jual :)

    BalasPadam
  5. aha...sis JM berminat gak nih..nanti nk klik link tu

    BalasPadam
  6. Comelnya baju nanti nak p intai2 la

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...