Khamis, 5 November 2009

Tabby Kiki dan Aksi-aksinya

Ingat lagi tak beberapa bulan lepas, aku dapat seekor anak kucing yang bisu + hyper? Namanya Tabby Kiki (walaupun bila dah besar aku found out dia sebenarnya kucing jantan!) dan masa tu dia kecil lagi. Nak tengok gambar Tabby masa kecil, klik sini. Kat bawah ni gambar-gambar Tabby yang aku & Dah sempat capture time kitorang tak ada kerja di rumah. Kira banyak perangai jugak kitten yang seekor nih.

Aksi Tabby yang rasa semua tempat dalam rumah ni dia punya!

Tabby layan blues.









6 ulasan:

  1. aum..geram aku nengoknye weh....hahaha..

    BalasPadam
  2. gumuk+semangatnya dier!

    BalasPadam
  3. Inilah dia kitten busuk lagi kotak katik badannya masa aku bagi kat Farrah.Perutnya macam ada seketul bata.kat tapak kakinya ada batu kecik melekat so bila dia lompat2 n lari,....bunyi...ketik!ketik!ketik!

    Aku siap pesan ngan hibanya kat Farrah."Ko jangan harap best sangat ngan kitten ni,.."sebab aku doubt dia boleh bertahan sampai sebulan.Farrah plak memang suke menjaga menda2 nak sampai ajal nih hehe.

    Dan skang...BAM!!!
    gua x nyangka,dia sudah besar+gemuk+tembam....and the best part!.....hidup lagi!!!

    tahniah Tabby sebab jadik fighter & Farrah sebab sama2 fight.

    P/S: Paling aku cam mata 'BODO' Tabby tu...hehehe

    BalasPadam
  4. ko ni memang betul poyo-lah! :)
    tulis komen macam tulis rencana heheh nway, kan orang tua2 biasa cakap BERPANTANG MAUT SEBELUM AJAL,...so klu dgn izin Allah, umur sebulan tu jadi dua bulan, then jadi tiga bulan dan lagi...dan lagi...alhamdulillah! Kuasa 'itu' di tangan-Nya.

    Oh Tabby mmg warisi bakat 'fighter'acik tuh!

    BalasPadam
  5. Nur Insyihah saifuddin20 November 2009 4:33 PTG

    acik payyah!...memang acik fighter!saya ingat kes cik kena kejar dek anjing...hohoho!!fighter gilerrr babas!

    BalasPadam
  6. bagaimana keadaan Tabby Kiki skrg ye Farrah

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...