Khamis, 31 Disember 2009

Selamat Datang 2010!


2009 memang berlalu dengan sekelip mata. Alhamdulillah, walaupun tahun 2009 ni penuh dengan ups and downs (lebih banyak 'downs' pulak tu), aku berjaya lalui setiap satu permasalahan dengan sokongan ahli keluarga dan teman rapat. Thanks Ibu, Nenek, Angah & Dah! I really appreciate all the SUPPORTS! I love you all! Lebih indah lagi apabila penghujung 2009 mencatat entri-entri menarik yang penuh kegembiraan dan rezeki yang tak terduga.

Azam? Resolusi? heheh ada beberapa perkara yang aku kena carry forward ke 2010. Fokus utama nak stabilkan business aku yang baru umur setahun jagung tu. Kira baru belajar nak bertatih :) Harap-harap tahap kesihatan aku baik tahun ini supaya aku dapat uruskan aktiviti harian + kerja dengan baik. Insya Allah. Selebihnya, tak perlulah aku kongsikan di sini. Yang penting, aku harapkan segala yang terbaik untuk 2010.

Semoga 2010 menjadi tahun yang lebih tenang, lebih bermakna dan lebih ceria buat kalian juga!

p/s: Gambar kat atas tu gambar Tabby selepas kenyang dapat new year treat :) saja aku tambah extra bling-bling hehehe

1 ulasan:

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...