Jumaat, 16 Disember 2011

Chapati or Tosei?

Pagi tadi, sewaktu mengajar 'M' subjek English, aku bimbing 'M' buat latihan Conjunctions (Kata Hubung).

Aku  : Let's try this one. Do you like chapati ____ tosei?
'M'   : (Setelah diam sejenak dan berfikir) 'Or'. Do you like chapati   or   tosei?
Aku  : Good. (Sambil cuba untuk berinteraksi dengannya. aku ajukan soalan seterusnya)   So, 'M',  do you like chapati or tosei?
'M'   : (Sambil menggeleng) No, I like CHAR Kuey Teow.

Hahahah! Aku hanya gelak dalam hati. Sooooo sweeeeeetttttt! Sekurang-kurangnya aku tahu dia faham heheheh.

7 ulasan:

  1. chapati..(tarik nafas dan lepas)..tosei?

    BalasPadam
  2. ahahah!! mesti comel and the same geli hati kan.. ahha..

    BalasPadam
  3. @sue bee & oktant - mmg dua2 saya suka :) chapati AND tosei!

    @eVa - memang tahan tawa. telatah budak2 kdg2 tak boleh nak jangka

    BalasPadam
  4. nasib baik bebudak.kalau orang dewasa x tau la

    BalasPadam
  5. hahaha..jujur sangat budak M tu ya kak farah..:D

    BalasPadam
  6. ahahah...lawak ni paling kelakar

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...