Sabtu, 10 Disember 2011

Ops Pindah Selesai!!!

Wah, lama tak update post baru! Mujur tak bersarang blog aku nih :) Well, aku sebenarnya dalam proses pindah rumah. So, super-duper busy! Walaupun jarak rumah lama dengan rumah baru lebih kurang 7 - 8 km saja, tetapi terasa seksanya nak pindah sebab barang-barang aku banyak punya banyak! Rasanya dalam proses mengemas rumah ni, dah banyak barang yang dah diberi pada orang, hantar recycle dan dibuang. Yang peliknya, barang-barang masih banyak mengalahkan family yang isi rumahnya 8 orang!!!

Alhamdulillah, genap seminggu aku dan Bott tunggang terbalik mengemas, akhirnya dengan kembang hidung aku boleh 'declare' bahawasanya OPS PINDAH SELESAI! Heheheheh syukur semuanya berjalan lancar.

2 ulasan:

  1. erm...sm lah.. sy pun dlm proses nak pindah umah ni.. tp bila tgk barang punyalah super duper banyak, kepala mula lah serabut...hheheehehe

    BalasPadam
  2. heheh selamat mengemas, Munirah. memang kalau pindah ni, bab mengemas tu yang buat kepala pening lebih...

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...