Rabu, 19 Februari 2014

3D Stickers yang Murahhhh!

Saya selalu cari 'stickers' dan 'embelishments' yang boleh saya gunakan untuk buat kad atau 'scrapbook'. Tidak kisahlah yang dijual di kedai kraf atau kedai buku seperti POPULAR & MPH. Asalkan saya rasa 'stickers' atau 'embelishments' tu boleh digunakan dan harganya berpatutan, saya akan beli. Kemudian, pandai-pandailah saya cari idea supaya dapat hasilkan 'something nice'.


Ini 'stickers' baru saya. Cantik tak? The best part is...
Selepas diskaun 70%, harganya cuma RM0.87/pek! Murah sangat untuk kualiti pelekat 3D macam ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...