Jumaat, 11 April 2014

Kusinero Cinta Ganti Bukan Kerana Aku Tak Cinta

Tak lama lagi tamatlah kisah Mastura & Jebat. Saya pun tak sangka saya 'gigih' dan berjaya follow drama 'Bukan Kerana Aku Tak Cinta'. Sebelum ni mana-mana drama rantaian (lagi lagi yang sampai 60 episod) memang saya ikut separuh jalan je. 'Adam dan Hawa', 'Sehangat Asmara',...semua dapat pangkal cerita je, hujung saya reka version saya sendiri.

Drama yang bakal menggantikan 'Bukan Kerana Aku Tak Cinta' tidak kurang hebatnya dan dijangka bakal cetuskan fenomena. 'Kusinero Cinta' akan tampilkan gabungan tiga pelakon hebat: Aaron Aziz, Tiz Zaqyah dan Jericho Rosales. Ya, Jericho 'Pangako Sayo' tu! Nampak macam menarik je kan?! Oh ya, OST Kusinero Cinta ialah lagu 'Takdir Cinta', dendangan Awi Rafael.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...