Khamis, 7 Ogos 2014

Diuji dengan sakit lagi,...

Pagi ni bangun-bangun, tekak dah rasa bengkak.
Nak telan air liur susah. Suhu badan pun tinggi sikit,...kepala pening-pening.

Apakah,....?


Nampaknya Mr. Influenza datang menjenguk. Tak palah, Allah dah beri berhari-hari sihat, sekali-sekala sakit untuk hapuskan dosa apa salahnya kan? Tapi saya lemah sikit kalau diserang selesema. Errr,..bukan sikit, banyak kottt! Kebiasaannya kalau Mr. Influenza datang bertamu, saya memang alah. Satu kerja pun tak mampu buat! Kepala pening dan disoriented. Bila makan ubat flu pula, akan tidur sepanjang hari macam kena tendang kuda! Huhuhu....nak pergi rehat dulu. Ada rezeki, kita jumpa lagi ye :) Bott dah datang bawa dulang obat,..

Al-'Adzim,..Al-'Adzim,...Al-'Adzim


10 ulasan:

  1. minum air suam banyak2 kak..

    BalasPadam
  2. semoga cepat sembuh ^^, ALLAH bagi penyakit sebab nak hapuskan dosa2 kecil kita.

    BalasPadam
  3. Rehatlah ye nanti dh sihat sambung blogging eh

    BalasPadam
  4. Bott? Sape tu?
    Kelakar ayat macam kene tendang kuda tu..:D
    Harap akak dah kembali sihat ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih, Shikin. Alhamdulillah, dah bertambah sihat.
      Heheh, akak memang alah dengan ubat selesema kecik tu...

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...