Khamis, 14 Ogos 2014

'Warisan' Nafas Baru

Suka tak dengar lagu 'Warisan' nyanyian Allahyarham Sudirman? Saya memang suka sangat-sangat! Liriknya hebat penuh makna. Hmmm,..bagi penggemar lagu, jom cuba dengar bagaimana Narmi nyanyikan semula lagu ni dengan caranya tersendiri. It's a nice twist! Klik pada gambar di bawah ye.



Lirik Warisan - Allahyarham Sudirman

 Disini lahirnya sebuah cinta
Yang murni abadi sejati
Disini tersemai cita cita
Bercambah menjadi warisan
(Korus)
Andai ku terbuang tak diterima
Andai aku disingkirkan
Kemana harusku bawakan
Kemana harusku semaikan cinta ini

Betapa
Dibumi ini ku melangkah
Keutara selatan timur dan barat
Ku jejaki

Aku bukanlah seorang perwira
Gagah menjunjung senjata
Namun hati rela berjuang
Walau dengan cara sendiri
Demi cinta ini

( Ulang korus )

Ku ingin kotakan seribu janji
Sepanjang kedewasaan ini
Ku ingin sampaikan pesanan
Aku lah penyambung warisan

6 ulasan:

  1. Bila dgr nyanyian sudirman mmg menusuk kalbu

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya memang dari kecik suka lagu ni

      Padam
  2. salam...telah add anda sebagai follower.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Selamat berkenalan.

      Padam
  3. Saya pun suka sangat lagu ni.
    Penuh makna.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju. Lg suka bila baris pertama lagu ni diangkat jadi tema hari kemerdekaan :)

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...