728 x 90

Rabu, 27 Mei 2015

Friends | Friendship

Credit: Lastlemon
It is a privilege :)


Wonderful & Weird, I need both :D



Will always be,.. :)


Hi, friends! Enjoy your day!
Insya-Allah, I'll drop by and visit all of you soon :)


48 ulasan:

  1. sahabat untuk selamanya..suka berkawan dengan farra

    BalasPadam
    Balasan
    1. Suka berkawan dengan Khaty juga :)

      Padam
  2. Tapi kalu orang tak mo kawan dekat dengan kite cemana?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalo orang tak mo kawan dekat ngan kita, abaikan dia. Maknanya dia memang bukan kawan untuk kita...kita kawan dgn orang yg nak kawan dgn kita je :)

      Padam
    2. ada ka org xmau kwn ngan SS

      Padam
    3. SS nak rapat dengan orang tu... Tapi orang tu nak jauh2 dengan SS... Cemana? Sedih taw SS ni... Feeling down je...

      Padam
    4. Tak mau down, SS. Mungkin hari ni dia nak jauh2,..esok lusa Allah jentik hati dia,...tau2 nak rapat melekat pulak! :)

      Padam
    5. jangan laa SS sedih.. ramai lagi yang nak berawa ngan SS..

      Padam
    6. oppss salah taip, sori.. jangan sedih tau SS.. ramai lagi yang sudi nak berkawan dengan SS..

      Padam
    7. patutlah SS meroyan ja.. hurm..habis dipukul ratanya..
      just ignore yg xmo kawan tu SS, ramai lagi manusia yg ada..
      :)

      Padam
    8. Betul. Ignore je orang begitu. Jadi nordin ahmad jap,...

      Apa di harap padi seberang,
      Entahkan masak entahkan tidak,...

      Sambung sendiri ye SS ;)

      Padam
    9. Tak reti nak sambung laaa Cikgu! Ha Ha Ha...

      Padam
    10. SS nak mintak maaf kat Suida! Sebab SS termarah Suida... Tak sengaja! Hormon tengah panas... Love You Suida! He He He...

      Padam
    11. kalau org tu x nk kawan ngan SS or makin jauh ngan SS...JM kan ada

      Padam
  3. hai farrah , kaknoor pun suka kawan2 dgn siapa saja haha dgn farrah jugak semoga gumbira selalu ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks, Kak Noor! Kite kite pun suke geng ngan Kak Noor :)

      Padam
  4. ada weird friends rs best hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hidup lebih colourful dgn adanya mereka :)

      Padam
  5. ada kawan2 yang sekepala n giler2..itu memang best :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Besttttt sangat kan :)

      Padam
    2. Kekadang bnda yang xterpikir dek kepala, kita boleh buat bila dgn kwn yang giler2 ni..semua bnda jadi..haha..

      Padam
  6. i like be your fren dear.. huhuhuhu

    BalasPadam
  7. susah nak cari sahabat.. kalau dah ada, jaga baik baik :)

    BalasPadam
  8. susah nak cari sahabat yang macam ni...kalau dah jumpa, jangan lepas kan....pegang kuat2 :D hehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju. Kalau dah jumpa memang kena hargai :)

      Padam
  9. Dulu havoc merata ngan kawan2.. sekarang.. mana p habis ntah.. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semua sibuk lead life masing2 :)

      Padam
  10. sudi tak kak farrah menjadi sahabat ayu
    eheheheh
    susah kak farrah nak menjadi kawan susah snng bersama
    hapi time senang
    bile susah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudi! Sudi! Kecil tapak tangan, menara akak ni akak tadahkan ;)

      Padam
    2. alamakkk menara akak tadahkan
      berbunga2 hati jap tauu
      hehehehe

      Padam
  11. hargailah setiap persahabatan yang terjalin... (:

    BalasPadam
  12. Nak jumpa sahabat sejati payah.. ekin suka kwn dgn kak farah walaupun bru kenal kan

    BalasPadam
  13. kita kawan lagi kan? hehe. sorry lama x singgah blog kak farrah :)

    BalasPadam
  14. sis JM ramai kawan maya termasuk Farah..real life..i'm lonely

    BalasPadam
  15. susah nk jumpa kawan yg serasi, boleh kongsi masalah boleh kongsi cerita...nasib baik ada SS

    BalasPadam
  16. untung sis JM dapat kenal Farrah, CT, Suida, Deanna dan ramai lagi...korang membuatkan hidup JM x pernah sunyi...masa sentiasa terluang di blog

    BalasPadam
  17. untung sis JM dapat kenal Farrah, CT, Suida, Deanna dan ramai lagi...korang membuatkan hidup JM x pernah sunyi...masa sentiasa terluang di blog

    BalasPadam
    Balasan
    1. ngeeee... ada yang seru nama kitalah =) kita kan kawan.. kenalah memeriahkan blog masing2..
      nanti iols terjah blog uols k..

      Padam
  18. nampaknya Suida perlu cari teman tidur 'sebantal' heeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. kenapa kena sebantal ? tak feel la.. nak share2 plak..
      pi amek bantal lain hahaha..

      Padam
  19. hahaha part having weird friends tu sukaaa.. unik hahaha..

    BalasPadam
  20. Thanks for being such a good friend to me.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...