728 x 90

Sabtu, 13 Jun 2015

Persediaan Ramadan 1436 - Checklist Ramadan

Ramadan semakin hampir. Dah buat checklist untuk Ramadan? Dua tahun kebelakangan ini saya gunakan Checklist Ramadan yang dikongsi oleh Dr Fadila Grine. Bermanfaat sangat!


Ada macam-macam lagi bentuk Checklist Ramadan. Google je. Save mana yang berkenan :)


13 ulasan:

  1. comelnya nombor 2 tu! hahahhahaha.... in shaa ALLAH boleh praktis pkai ni :D

    BalasPadam
  2. In sha allah.. semoga Ramadhan kali ini lebih bererti...

    BalasPadam
  3. checklist yg padat dan penuh manfaat

    BalasPadam
  4. nice reminder..boleh praktikkan ni

    BalasPadam
  5. peringatan yang bagus untuk kita sebagai persediaan untuk berpuasa beberapa hari lagi..

    BalasPadam
  6. terima kasih Farrah...perkongsian yang sangat bermanfaat

    BalasPadam
  7. tak pernah plak aida pakai ceklist.
    but sgt berguna la, farah...
    ada ceklist, baru teratur skit ekk?

    BalasPadam
  8. good sharing farra..pic comel ja

    BalasPadam
  9. baguih juga ada benda ni kan
    senang sikit nak ingat
    maklumlah manusia ni mudah beno lupanya

    BalasPadam
  10. wow siap ada checklist macam ni.. huuurm..
    brapa eh yang dapat tick huurm..

    BalasPadam
  11. capai goal dah berapa persen tu kak farrah

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...