728 x 90

Rabu, 1 Julai 2015

Ting tong Sekejap!

Nenong nenong nenong!

Selamat Menempuh Julai!

Sepanjang hari ni kalau ada entri, itu version auto-publish. Scheduled.
Tuan tower tak de hari ni.
Maaf tak dapat balas komen.
Tak dapat blogwalking balas kunjungan.
Sakit kepala.
Jenis pening memusing! (Tetiba teringat kat Zarul & SS)
Makanya, perlu istirahat.
Jumpa lagi nanti.
Jangan lupa senyum & spread some love.


...dan bilamana kau melarik senyum, dunia akan menjadi lebih indah.


36 ulasan:

  1. selamat berehat Farrah....sis JM pun ting ketong gak....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks, sis! Sis pun jangan lupa rehat :)

      Padam
    2. Terima kasih...Farrah dah sihat?

      Padam
  2. selamat berehat Farrah.. it's ok dengan cuaca panas dan berpuasa nih Eyda paham.. apapun take care tau.. jaga kesihatan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih, eyda. Memang badan ni alah betul dgn keadaan cuaca sekarang.

      Padam
    2. U r welcome Farrah.. ermm kena banyakkan minum air untuk elakkan badan kekurangan air dengan keadaan cuaca sekarang..

      Padam
  3. Psstt Farrah, Eyda dah email add tadi..

    BalasPadam
  4. rehatlah kak
    cuaca sekarang memang agak panas ditambah dengan puasa
    sesapa pun tak larat
    wonder camne afif boleh berpuasa penuh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amboiii, hebat betul si bujang cilik tu. Kagum akak dgn tenaga anak2 ni :)

      Padam
  5. Semoga cepat sembuh Kak Farrah...selamat beristirehat :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks, CM. Alhamdulillah, dah tak memusing hihihi

      Padam
    2. Alhamdulillah, cuaca skrg tak menentu...jaga diri ye :)

      Padam
    3. ramai yg sayang sama kamu :-)

      Padam
  6. Syafakillah sis farah.

    semoga sihat dari sebarang penyakit ya.

    don't forget to keep me in your doa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks atas doanya, Huda. Don't worry, u r in my prayers too :)

      Padam
  7. Tuan rumah takdak , tapi ain masuk jugak . hehe . Get well soon kak farrah !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak pe. Jemput masuk! Jemput. Thanks, Ain!

      Padam
    2. Ain...kalau nk ke 'rumah' kak Farrah ko ni ajak sis sekali leh kita borak2 hihihi

      Padam
  8. rehatlah kak.. semoga kembali ceria n bertenaga.. hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks, Syida. Alhamdulillah, dah recharged.

      Padam
  9. semoga akak cepat sembuh ya

    BalasPadam
  10. alaa....sian farrah...skg dh ok kerrr??? harap2 farrah dpt berehat secukupnyeee yee :)

    BalasPadam
  11. take care ye kak..cuaca panas macam ni memang kepala pusing-pusing

    BalasPadam
  12. Selamat merehatkan diri.. Moga kak Farrah sihat selalu...

    BalasPadam
  13. patut la..teraa ada org ingt kt kita

    BalasPadam
  14. akak jgn tingtong lama2.. hehehe

    BalasPadam
  15. kak farrah tak cukup rehat la ni ye
    macam mana sekarang
    dah ok?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...