Rabu, 27 April 2016

Aku Takkan Buat Sakit Hati


270416

Aku takkan buat sakit hati,...[siapa nak sambung?]


18 ulasan:

  1. Aki takkan buay sakit hatimu wahai akak si cantil manis hehe..lmanya x singgah cne huaaa

    BalasPadam
  2. Aku takkan buat sakit hati orang kalau orang tak buat dekat aku.. hehe

    BalasPadam
  3. ...kerana ukhuwah semuanya baik hati...

    BalasPadam
  4. ...sebab aku dah tak ada hati ...

    Ha ha ha ... boleh gitu

    BalasPadam
  5. Manaaaa mungkinnnn...selimut tetanggaaaa~ hahahaha

    BalasPadam
  6. Aku takkan buat sakit hati, kamu yang selalu mendoakan aku,
    ^^
    Moga dalam kasih sayang Allah selalu kak ^^

    BalasPadam
  7. lalalalalallalalaaalalalaaaaala... ok mummy dah sambung. hehhehe

    BalasPadam
  8. Ala mummy tengah tak sakit hati.. so idea tak dak.. tggu mummy sakit hati nanti mummy tulis na..kikiki :p

    BalasPadam
  9. uuu dah lama x main macam ni. ermmm..

    aku takkan buat sakit hati kalau aku sendiri tak memaksa diri untuk overthinking. hahahahha dah berkarat otak nak fikir

    BalasPadam
  10. aku takkan buat sakit hati sendiri!
    kalau sendiri buat sendiri sakit hati memang susah.
    bila sendiri tak sakit hati, aura positif akan dikuarkan.

    BalasPadam
  11. walaupun aku yang sakit hati..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sakit hati x pe... Jangan sakit jiwa... Keh keh keh

      Padam
  12. Bangau oh bangau... Ehh tetiba...

    BalasPadam
  13. Aku takkan buat sakit hati, kerana aku mencintai mu...ehh..boleh ke mcm tu ;p

    BalasPadam
  14. pernah gak berkata macam ni.. tertapi trbuat gak seseorang sakit hati huhuhuhu

    BalasPadam
  15. aku takkan buat sakit hati walaupun hati ini disakiti..

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...