728 x 90

Selasa, 27 Disember 2016

Chords Segalanya - Haqiem Rusli (Easy Chords) OST Lara Cinta Ameena



Kord Lagu dan Lirik Segalanya - Haqiem Rusli (Easy Chords) 
OST Lara Cinta Ameena 

Untuk Senarai Kord Gitar yang lain, boleh klik di sini.
Dapatkan gitar dan aksesori muzik anda dengan harga terbaik di LAZADA.


(Intro)
Am G F
Am G F


Am G F
Hampir pernah ku cuba sesali
Dm G C
Kerna telah memberikan segalanya
Dm G C Am
Siapakah diriku sebenarnya di hatimu
F E
Atau sekadar sandaranmu

(*)
Am G F
Saat ku mulai menyedari
Dm G C
Perasaanku tak pernah dipeduli
Dm G C Am
Salahkah diriku mengemis cinta darimu
F E
Apa ku tak punya harga
(Chorus)
F Em
Segala apa yang telah ku berikan
E Am
Masih lagi tak memadai
G Dm E Am
Hampir ku tersungkur menuntut janji darimu
G F
Oh oo

Am G F E

Ulang (*)Ulang (Chorus)

F Em
Segala rasa yang telah kau berikan
E Am
Masih tak mampu mengubati
G Dm E Am
Perasaan yang telah kau nodai padaku
E
Ohhh

F Em
Segala rasa yang telah kau berikan
E Am
Masih tak mampu mengubati

G Dm E
Perasaan yang telah kau nodai
Am G F
Padaku
Am G F
Padaku

DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.

12 ulasan:

  1. pendatang baru ke ni? x penah dgr lg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haah,..skrg makin banyak pendatang baru. Nama pun panjang dan jenuh nak ingat ;)

      Padam
    2. Bukan pendatang haram kan? He he he

      Padam
    3. Bukan,...bukan,.. ada Mykad nih :)

      Padam
  2. salam , adik yana hantu lagu ni hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul,..ramai yang hantu lagu ni :)

      Padam
  3. bole la tahan lagu ni, jadi ost cerita tv3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak dengar pun sebab tengok iklan citer tu la :)

      Padam
  4. best lagu ni..cita pon best jugak la...

    BalasPadam
  5. mule2 dengar lagu ni igtkan hafiz yang nyanyi tauuu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...