728 x 90

Selasa, 5 Julai 2016

Salam Lebaran 1437


Assalamu'alaikum,
Ramadhan berganti Syawal. Moga ada peluang dan rezeki untuk kita bertemu Ramadhan tahun hadapan. Syawal bakal dirai. Oleh itu, di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Aidilfitri buat semua kenalan dan rakan-rakan blogger. Jauh ke dekat ke,..semualah. Moga Syawal kalian meriah, penuh warna-warni dan disulam dengan seribu satu kesyukuran.

Saya juga susun sepuluh jari, ingin mohon maaf seandainya sepanjang kita berkenalan di alam maya ini, ada komen, komen balas atau kata-kata saya yang menyinggung perasaan kalian. Saya ni memang kalau dah anggap orang tu rapat dengan saya, dah rasa macam adik-beradik, saya gurau kasar sikit! Tak lapik-lapik. Tak pakai awning. Tetapi, to hurt or offend other people is the last thing that I wish to do. Jadi, sekiranya ada yang sentap, rasa offended, maafkanlah saya. Please do inform me. Saya ni pun kadang-kadang tak sensitif pada perasaan orang lain. Tak semua orang boleh terima jokes. Insya Allah, lepas ini saya akan jaga tingkah laku dan tutur kata apabila di hadapan anda ;)

Apapun, enjoy your lebaran. Do come back in one piece.
Jumpa lepas raya!


 

40 ulasan:

  1. salam lebaran Kak Farrah.. have a blast aidilfitri..
    safe journey mana2 pun and take care =)

    BalasPadam
  2. makan sedap2 raya tu ingat CT sama.. hehe.. and jomla plan deting..

    BalasPadam
    Balasan
    1. buatlah open house kak Farrah..hehe

      Padam
    2. tahun ni pintu tutup rapat katanya hehe.. serbu Ampang boleh ???

      Padam
  3. ok boleh sengih sebentar tengok ranking tetamu hebat.. lalala..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cer tgk ujung bulan nanti... Nanges esak2... Ha ha ha

      Padam
    2. dengki nyaa !! kasi chance nak kembang idong kejap pun xleh..

      Padam
    3. Dalam mimpi laaa boleh... Ha ha ha....

      Padam
  4. Salam lebaran jugak Farrah ... Mohon ampun dan maaf jika Nia pun ada terkasar ke kan dengan Farrah . Hihihi . =)

    BalasPadam
  5. Selamat Hari Raya kak Farrah..semoga hepi selalu raya ni.Take care

    BalasPadam
  6. Selamat hari raya maaf zahir dan batin!

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Raya Aidil Fitri..maaf zahir & batin..

    BalasPadam
  8. Sama2 lah kita Kak Farrah.. Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Batinnnn

    BalasPadam
  9. Selamat hari raya kak farah")

    BalasPadam
  10. Amboih gurau x pakai awning ok...haha...btw selamat hari raya ya

    BalasPadam
  11. kreatifnyaaa "kad raya".. hehee matyee

    BalasPadam
  12. helloooo Kak Farrah.. mana ilang lama ngat ni.. makan lontong ke tu ?? hehe..

    BalasPadam
  13. selamat hari raya Aidilfitri..maaf zahir dan batin Farah..

    BalasPadam
  14. Selamat Hari Raya. Moga lebaran kali ini lebih bermakna :)

    BalasPadam
  15. Selamat Hari Raya sis Farrah MF. Minta maaf juga ada salah silap. Teringat homework English yang tak siap lagi tu. Hehe.

    Semoga dapat kita bertemu Ramadan dan Syawal akan datang. Insha-Allah. =)

    BalasPadam
  16. Salam Aidilfitri Kak Farrah...Huwaaaa..rindunya nak lepak-lepak kat sini.. serious, lama giler tak datang sini.. maafkan Cik Mimie Kak Farrah.. Im Come back!! hehehe

    BalasPadam
  17. Minta ampun minta maaf jika selama kita kenal ada yang buat kak farrah kecil hati ke, terasa ke.. maaf ye Kak Farrah.. #kosongkosong :)

    BalasPadam
  18. Selamat Hari Raya kak ... kih kih kih... baru blh jln2 buat onar kat blog orang ...

    BalasPadam
  19. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin kakak!

    BalasPadam
  20. Salam lebaran akak comel.. Dah seminggu pun berlalu baru berkesempatan..

    BalasPadam
  21. Assalamua'laikum sis.. Selamat Hari Raya.. Reen singgah dan follow blog sis. Jemput singgah blog :D

    BalasPadam
  22. Assalam kak farrah syg..rindunya!!! Maaf lama x jenguk..bz gila2..apapun, selamat hari raya dan maaf zahir batin ya kak..

    BalasPadam
  23. hehe. saya nak minta maaf juga andai kata selama ni pernah buat kak Farrah terasa ke apa. sori eh. dengan x blogwalking ke sini lagi. hmmm.

    BalasPadam
  24. salam lebaran Farrah..ntah bila kita leh jumpa eh..nak beraya ;p

    BalasPadam
  25. farrah ~ salam aidilfitri dari aida ye.
    lama aida x terjah sini. ramadhan ari tu kurang blogwalk.
    kebetulan mcm2 tugasan...

    BalasPadam
  26. salam !
    Taqabballahu minna wa minkum.

    maafkan salah silap saya sepanjang berkenalan disini.

    Selamat hari raya Kak Farrah sayang!:)

    BalasPadam
  27. maaf baru singgah , beraya di blog sajalah ye kak farrah

    BalasPadam
  28. Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin dari Akak MD...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...