Rabu, Jun 22, 2022

Kord Gitar Aku, Hati dan Perasaan - Haqiem Rusli (OST Setelah Terlafaznya Akad 2)

Di bawah ini kord gitar mudah lagu nyanyian Hakiem Rusli yang digunakan sebagai salah satu lagu runut untuk Setelah Terlafaznya Akad 2. 


Kord Gitar From FAMF Tower


Kord Gitar dan Lirik Aku, Hati dan Perasaan - Hakiem Rusli (Easy chords)


G G C C
Hu uhhh uhh haa ahhhh
G G C C
Hu uhhh uhh haa aahhh

E

G D Em
Kau yang ada di situ
E Am D
dan aku yang selalu merindu
C
kerana tawamu
G
yang akan menjadi sedihku
Am
jadi dengarkanlah lagu
D
luahan hatiku

D

C D
Aku punya hati dan perasaan
B7 E
jangan pernah kau sakitkan
Am D
aku tidak mahu
G
nangis lagi


G D Em
Ku yang ada di sini
Am D
dan engkau pernahkah terfikir
C
kerana tawamu
G
yang akan menjadi sedihku
Am
jadi dengarkanlah lagu
D
luahan hatiku

D

C D
Aku punya hati dan perasaan
B7 E
jangan pernah kau sakitkan
Am D
aku tidak mahu
C
nangis lagi


C D
Aku punya hati dan perasaan
B7 E
jangan pernah kau sakitkan
Am D
aku tidak mahu
G
nangis lagi


C D
kuwarnakan segala perasaan
B7 Em
untuk meraih bahagia
E Am
kerana ku punya
D G
hati dan perasaan


G C G G
G G C C D G

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.