Sabtu, Mac 15, 2014

Pengorbanan Cinta - Setia Band (Easy Guitar Chords)

Lagu ini dikatakan sebagai antara lagu baru yang bakal dimuatkan ke dalam album ke-2 Setia Band. Tetapi saya kurang pasti dengan liriknya. Apapun, buat anak-anak Setiaku, ini kunci gitar 'Pengorbanan Cinta' khusus buat kalian :)


Kord Gitar From FAMF Tower

Kunci Gitar dan Lirik Pengorbanan Cinta - Setia Band



Am G C
Kisahku kini terasa berbeda
Am G C
Kisah yang hadir dengan tiba-tiba
Dm E Am G C
Rasa ku ingin segera tuk bisa memilikimu
Dm E Am G
Meski tak tepat ku mendapatkannya

Am G C
Cerita mengalir begitu sahaja
Am G C
Begitu sulit untuk aku reda
Dm E Am G C
Meski ku tahu perasaan engkau dan aku tak bisa lepas
Dm E Am G
Biarkan ini adalah jalannya,..aku

C F G
Tak ada yang mampu untuk menghentikanku
C F G
Cinta bagiku adalah pengorbanan
C F G
Tak ada yang mampu untuk menghentikanku
C F G
Mencintaimu adalah pengorbanan
Dm G C E
Yang akan aku korbankan

Am G C
Cerita mengalir begitu sahaja
Am G C
Begitu sulit untuk aku reda
Dm E Am G C
Meski ku tahu perasaan engkau dan aku tak bisa bebas oh ohh
Dm E Am
Biarkan kini sudahlah jalannya,..a..ah

Dm E Am G
Biarkan kini sudahlah jalannya,..aku
C F G
Tak ada yang mampu untuk menghentikanku
C F G
Cinta bagiku adalah pengorbanan
C F G
Tak ada yang mampu untuk menghentikanku
C F G
Cinta bagiku adalah pengorbanan
C F G
Tak ada yang mampu untuk menghentikanku
C F G
Cinta bagiku adalah pengorbanan

C F G
Cinta bagiku adalah pengorbanan
Dm G C E
Yang akan aku korbankan
Dm G C E
Yang akan aku korbankan




2 ulasan:

  1. hihi tumpang tengok chord je kak farrah... sha nih minat gitar, nak petiknya kejang terus jari...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sila,..sila...mana tahu satu hari nanti lembut jari-jemari tu :)

      Padam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.