728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Isnin, 5 Mei 2014

Tutorial Cara Membuat Origami Tali Leher

Ada yang bertanyakan kepada saya cara untuk membuat origami 'necktie' yang saya gunakan untuk membuat kad Hari Guru (baca mengenainya di sini). Saya kongsikan tutorialnya di sini. Bagi yang mengalami kesukaran untuk ikut langkah-langkah di bawah, boleh cuba cari video di youtube. Seingat saya, ada banyak pilihan video demonstrasi membuatnya.
Credits: www.inspiritoo.com

6 ulasan:

  1. hehehe.. ikat tali leher un xreti.. so, kena belajar yang tu dulu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok ok jom gi blaja ikat tali leher pulak :) akak pun ingat2 lupa dah,...

      Padam
    2. Susahnya...

      Padam
    3. Hahah saya memang tak reti langsung cara ikat... Kihkih

      Padam
  2. Ermmmmmmmmm sedang cuba memahami....... **Picit2 dahi...

    BalasPadam
  3. Dah try ikut step² ni Farah macam tak menjadi lah tali leher Diana...hihi

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...