728 x 90

Ahad, 3 Ogos 2014

Kord Gitar Terbaik Bagimu - Dato' Siti Nurhaliza

Tengah bosan, jadi saya cuba buat chords Terbaik Bagimu yang easy. Masih belum sempurna. Kalau saya, saya main guna capo, 4th fret. Nanti nak cuba usahakan chords guna key lain pula. Mana tahu kalau-kalau lagi sedap :)


Kredit Imej: budiey.com


Guitar Chords 'Terbaik Bagimu' - Dato' Siti Nurhaliza
Lagu: Ade Govinda 
Lirik: Jeje Govinda


Em Am D G
Rasaku kamu ada
C Am B
Di setiap sedih juga senangku
Em Am D G
Rasanya kamu sudah
C Am B
Menjadi bintang terang hidupku

(Chorus)
Em Am
Masih kurang rasaku
D G
Mencintai hati mu
C Am B
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Em Am
Masih kurangkah aku
D G
Menyayangi hatimu
C Am B
Mahu aku mengganti setiap sukarmu
Em
Dengan tenang

Em Am D G
Rasaku kamu ada
C Am B
Di saat senyum juga tangismu
Em Am D G
Rasanya kamu sudah
C Am B
Jadi yang terbaik bagi aku

Ulang (Chorus)

Pssst! B tu kalau jari susah 'nak lari', pakailah B7 :)

DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.


5 ulasan:

  1. Suke tengok Dato Siti ~~~ soooo cantik.

    BalasPadam
  2. kod pun dah tak ingat. dulu belajar dengan rakan dari sabah. Orang sabah memang pandai main gitar

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pun tahu kod2 asas je. dah tua2 ni lambattttt otak nak pick up :)

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...