Ahad, 6 Julai 2014

Kord Gitar Selamaku Bernafas - Syamkamarul (OST Bila Hati Berbicara)

Kord gitar ni bukan saya yang buat. Yang ini courtesy 'masterji' saya yang tidak lupa untuk emel saya lagu-lagu mudah untuk saya belajar main pada hujung minggu.

Lagu ni best!!!!

Easy Guitar Chords 'Selamaku Bernafas' - Syamkamarul (OST Bila Hati Berbicara)

(Intro)
C G F Em D

Am Dm E Am G
Selagi jantungku berdetak di dalam tubuh
F C Dm E
Aku kan menjaga cintamu di dalam hatiku
Am Dm E Am G
Selama bintang selalu ada di malam-malammu
F C Dm E
Aku kan menjadi cahaya di dalam gelapmu

(Chorus)
C F G
Andai dia tak bisa denganku
Am G F Dm
Aku relakan hidupku tanpa cinta,
F G
Seumur hidupku
C F G
Tuhan ku harap sekali saja
E Am Dm
Aku bisa mencintai dan dicintai,
F G
Seumur hidupku

F Dm
Dan ku berjanji
F E Em
Seperti mentari yang menemani hari
F Dm
Dan ku pastikan
F E
Hidupmu tak akan pernah menangis kernaku

DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.


2 ulasan:

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...