728 x 90

Isnin, 6 Oktober 2014

Guitar Chords Lautan - Yuna (OST Lagenda Budak Setan 3)


Lirik dan Kord Gitar 'Lautan' - Yuna (OST Lagenda Budak Setan 3)

(Intro)
D G D G

D G
Cinta ini tanda hati
D G
Aku kau yang punya
Bm D G
Siapa sangka kita berdua
Bm D G
Bersama akhirnya

(Chorus)
D G
Oh biarkan ribut dan hujan
Bm D A
Datang menduga aku engkau ada
D G
Oh biarkan seluas lautan
Bm D A
ku renangi jika aku kau perlukan
D G
oh biarkan kerna aku kau ada

D G
Tiada cela engkau sempurna
D G
Yang teristimewa
Bm D G
Seandainya tiada istana
Bm D G
Ku mencintaimu seadanya

Ulang (Chorus)


DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.

20 ulasan:

  1. Balasan
    1. Saya mula2 tak suka. Lama2 dengar sedap pulak ;)

      Padam
  2. Alaa tak pandai main gitar lah. Ajar lah kak... hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Risau akak, Nur. Nanti ibarat ketam ajar anak jalan lurus plak ;)

      Padam
    2. haha akk cer masukk utube siket.. tgn je ke.. takdok muke pun takpo.. teringin niii nk denga akk petik gitar..

      Padam
    3. Huhuhu youtube tu sesuai utk budak2 muda mcm korang je :)

      Padam
  3. bestnye... dear Farah mmg pandai main gitar ke... mommylina dari bujang dulu nak belajar pun tak lepas-2.. haha... adik beradik ramai lelaki..semua main gitar... tapi tak juga lepas2.. sudahnye tgk je la dorang main.. ^__^

    BalasPadam
    Balasan
    1. OKlah tu, MommyLina. Dah ada ghamai yang boleh perform untuk Mommy. Macam saya ni kena main utk diri sendiri :)

      Padam
  4. terbaik! tapi saya x mnat sangat lah lagu indie. adik saya lak mnat gila dengan Yuna ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak pun tak minat sangat Yuna. Adalah satu dua lagu dia yg best utk main ngan gitar :)

      Padam
  5. yeaay lagu ni CT tahuuu lagu ni CT tahuuu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeayyyyyy! Kali ni akak pulak loncat toink toink...

      Padam
  6. mcm mana nak main ni..mcm tikus tgk besi je ahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sis JM jadi lead singer...tak yah main gitar.

      Padam
  7. Balasan
    1. Shikin ikuti ye trilogi ni? Akak tak pernah tengok dari yang pertama tu...

      Padam
  8. Suka yuna :)
    Tapi xsuka legenda bdk setan. Hehe.
    Kak farrah try la buat cord utk mimimimi. Haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Taste filem kita samalah, budak. Akak tak minat LBS.
      Buat chords Mimimimi? Oh tidak! Takut nanti silap2 akak hempas si Kapok akak.
      Annoy sendiri heheheh

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...