Rabu, Mei 18, 2022

Kord Gitar Terima Kasih Patah Hati - Kangen Band

Setelah Cinta Sampai Mati dan Cinta Sampai Mati 2, kumpulan dari seberang yang sedang popular ini muncul pula dengan Terima Kasih Patah Hati. Kord gitar bukan original chords. Telah saya transposed ke versi mudah. Guna capo pada 4th fret ya.



Kord Gitar From FAMF Tower


Kord Gitar dan Lirik Terima Kasih Patah Hati - Kangen Band


[Intro]
G D Em C D

G D
Terluka hati ini terluka
Em
semua harapanku sia – sia
C
kini aku dan kamu pun berpisah

G D
Kecewa hati ini kecewa
Em
mengingat dahulu kita bahagia
C
namun semua tinggallah kenangan
D G
dan jadi cerita


[Chorus]

G D
Sayang coba tolong engkau pikirkan
Em
coba tolong engkau renungkan
D
mengapa aku kautinggalkan

G D
Sayang aku merasa kehilangan
Em
semua tinggal kenangan
D
aku merasa di hempaskan


G D
Terluka hati ini terluka
Em
semua harapanku sia – sia
C
kini aku dan kamu pun berpisah


G D
Kecewa hati ini kecewa
Em
mengingat dahulu kita bahagia
C
namun semua tinggallah kenangan
D G
dan jadi cerita


G D Em C D
G D Em C D


Ulang [Chorus]


G D
Na na na na na na na
Em D
Na na na na na na na
G D
Na na na na na na na
Em
Na na na na na
C
namun semua tinggallah kenangan
D G
dan jadi cerita




1 ulasan:

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.