Khamis, 20 Februari 2014

Kasih Jangan Pergi - Pria Band (Easy Guitar Chords)

OK. Ini antara lagu yang saya belajar minggu ini.

Pria Band – Kasih Jangan Pergi [OST Demi Dia] 
Untuk Senarai Kord Gitar yang lain, boleh klik di sini. 

(Intro) Am G F C Dm E

Am G F C
Bila ku hanya sesaat bagi mu
Dm E Am
Jangan biarkan ku terlanjur menyayangmu

Am G F C
Aku tak sangup jauh dari mu
Dm E Am
Karena kau yang membuat aku menyayangmu

G C
Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Dm F G
Cinta ku ini abadi untukmu

(Chorus)
C G
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Am G
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
F C
Aku tak bisa aku tak sanggup
Dm G
Bila sendiri

C G
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Am G
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
F
Aku tak bisa
G C
Bila kau pergi.

Am G F C Dm E Am

Am G F C
Aku tak sangup jauh dari mu
Dm E Am
Karena kau yang membuat aku menyayangmu

G C
Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Dm F G
Cinta ku ini abadi untukmu

Ulang (Chorus)




DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...