Rabu, Mac 19, 2014

'Eye Stickers' untuk Kraf

Eye Stickers ini saya beli sebab nak buat projek kraf dengan students saya. Hujung bulan ni nak ajar mereka buat penanda buku bertemakan haiwan. Saya suka sebab ada banyak eye expressions yang comel-comel. Tengoklah,...ada mata berair berkaca, ada mata bentuk love ... ada mata tutup dengan bulu mata comel. Kawaiides! So, later kalau saya nak buat apa-apa projek kraf kertas lain, bolehlah guna sticker ni :)

 
'Eye stickers'


Kemas kini:

Di bawah ini saya kongsikan beberapa projek kraf yang saya buat menggunakan eye stickers di atas.


Thank You Tags / Mini Cards


Selain eye stickers kertas begini, kita juga boleh guna googly eyes untuk buat kraf. Baca mengenai googly eyes dan saranan aktiviti yang boleh dilakukan di sini.

1 ulasan:

  1. mesti budak2 tu suka kan, k.farrah.
    yang ni saya x pernah beli.
    dulu ada beli yang bijik mata gerak2 tu.
    beli sebab nak glue kat ikan yang saya jait .

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.