728 x 90

Jumaat, 18 April 2014

Bukan Dia Tapi Aku - Judika (Easy Guitar Chords)


Judika – Bukan Dia Tapi Aku (Easy Chords)
Untuk Senarai Kord Gitar yang lain, boleh klik di sini. 

(Intro)
Em D C

Em D
berulang kali kau menyakiti
C G D
berulang kali kau khianati
Em D
sakit ini coba pahami
C G D
ku punya hati bukan tuk disakiti

Em D C

Em D
ku akui sungguh beratnya
C G D
tinggalkanmu yang dulu pernah ada
Em D
namun harus aku lakukan
C G D C D
karna ku tahu ini yang terbaik

(Chorus)
G D Em
ku harus pergi meninggalkan kamu
D C
yang telah hancurkan aku
G Am D
sakitnya sakitnya oh sakitnya

Em A
ku akui sungguh beratnya
C G D
meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Em A
namun harus aku lakukan
C G D C D
karna ku tahu ini yang terbaik

Ulang (Chorus)



DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...