Isnin, April 10, 2017

Terima Kasih Tertunggak - Hadiah Math Challenge Izzeyda

Satu lagi entri penghargaan tertunggak. Kali ini khusus buat Izzeyda, teman blogger dari utara yang sebaya dengan saya. Sekitar bulan Februari, asal ada kesempatan, saya paksa diri untuk blogwalking. Jengah rakan-rakan blogger. Semenjak saya terikat dengan komitmen di Kota B, dah tak dapat nak berblogging, blogwalking dan saling berbalas komen seperti dahulu. Jika dapat tinggal satu dua komen per blog tu dah kira capai targetlah!

Ketika berkunjung ke blog Izzeyda, ada entri Math Challenge. Entri Uji Mindanya di sini. Saja jelah suka-suka saya mengira sama. Playar campur playar,.. playar campur gerudi,...gerudi tolak pemutar skru,...

Rupa-rupanya, jawapan saya betul! Entri keputusan Math Challenge  di sini. Heheheh dan Izzeyda beri ganjaran buat peneka-peneka yang berjaya! Wahhhhh! Tak sangka! Ini rezeki blogwalking terpijak namanya! 😃😃😃

Thanks so much, Eyda. Hadiah wang tunai pemberian Eyda telah selamat akaun saya terima. Moga Eyda dan anak-anak sentiasa berada dalam lindungan-Nya dan dikurniakan rezeki berlipat ganda! Jom terjah blog Izzeyda ramai-ramai! Ada banyak kisah Eyda bersama dua puteranya, reviews tentang tempat dan aktiviti-aktiviti menarik khususnya di belah utara dan macam-macam lagilah. Eyda ni sekarang aktif sertai run tau! Respect betullah! Kalau saya, setakat lari kejar si Yuri tu, mampulah 😆


13 ulasan:

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.