Wordless Wednesday - Durian Runtuh

Rabu, Jun 29, 2022

 

Dapat si raja buah, durian runtuh jiran bagi 😂

20 ulasan

  1. Wah syok mujur Ekin xminat makan hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak bukan jenis hantu durian. Tapi, kalau ada depan mata memang akan makan hahaha

      Padam
  2. alhamdulillah...
    sedap nampaknya tu.
    warna kuning yg menjemput selera!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, puas jugalah saya makan :)

      Padam
  3. Alhamdulillah
    Orang memberi kita merasa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, wak. Merasalah saya makan durian. Nak tunggu saya beli, tak berbaloi sebab tak makan banyak :)

      Padam
  4. Wah betul-betul durian runtuh ni :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang durian runtuh, PH. Rezeki dapat isinya cantik pula tu :)

      Padam
  5. adudu lapa derian ni...da lama x makan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni tengah musim ni... ada rezeki jangan lupa gi tau!

      Padam
  6. bestnya ada jiran yg bagi macam2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, dapat jiran yang pemurah pun rezeki juga kan, Ammi :)

      Padam
  7. Puas makan kalau dapat durian isi kekuningan ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, memang puas akak makan :)

      Padam
  8. Alhamdulillah . Tengok gambar je sudah terbau baunya..

    BalasPadam
  9. Kuningnya isi dia.. Puas hati..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang makan sambil tersenyum lebar dibuatnya :)

      Padam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.