Khamis, Februari 08, 2024

Teropong dari Jauh

Assalamualaikum. Setelah sekian lama, akhirnya saya kembali bersiaran! Alhamdulillah, berjaya memboloskan diri masuk tower yang berbulan-bulan terbiar dan terbitkan entri pertama untuk tahun ini. Ini pun, dah ingat-ingat lupa bagaimana nak publish entri blog.

Apa khabar, kawan-kawan? Sihat? Semua OK setakat ini? Maaf, sudah lama saya tidak kunjungi kalian bertanya khabar berita. Main intai-intai dan teropong dari jauh sahaja. 😂 

Insya-Allah, selepas ini kita jejak kasih ya. Ada rezeki boleh ngopi sama-sama. 

Yuri dengan tilam baharu 😆


11 ulasan:

  1. Kak Farrah! Ada masa nanti mai lah blog saya. Jangan terkejut pulak tengok perubahan saya ye. hehe

    BalasPadam
  2. hai sis Farrah! welkem back! hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai, dik! Thank you so much! Insya-Allah, nanti akak datang jengah Ana ya.

      Padam
  3. mana yuri?
    tak nampak pun?
    mana? mana?
    hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kecik hati Yuri mama angkat tak nampak dia. Dia baru nak eksyen ada tilam baru 😆

      Padam
  4. Balasan
    1. Sob sob sob. Terharu kita Anies tanya gitu. Alhamdulillah, sihat. Thanks for asking. Anies sihat dak? Semua baik-baik sahaja?

      Padam
  5. Kemain tidur nyenyak yuri dalam tempat baru tu yer

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lena diulit mimpi dia dapat tilam baru 😂

      Padam
  6. Happy blogging kembali kaak 😄🎉.

    Lucuuuunya yuriii 😍😍. Gemas lihat gaya tidur tuh. Kucing saya malah tak suka tidur di tilam berbulu. Dah ada saya belikan tilam bulu seperti itu, malah tak nak. Semua nak tidur di kamar saya atau anak saya 🤣

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.