Rabu, Mei 21, 2014

Oy, mate!

Ini kertas pembalut hadiah a.e.i.o.u studio. Berkenan betul saya! Saya beli sebab sesuai untuk buat kad@scrap page yang bertemakan travel. Warnanya rich! Kertasnya pun agak tebal. Cantik kan? Ada gambar bendera, gambar tiket, gambar cop/stamping pasport. So, sesuailah guna untuk projek kraf kertas. Menurut pendapat peribadi saya, kertas pembalut hadiah a.e.i.o.u studio semuanya berkualiti terutama sekali yang jenis depan bercorak dan bahagian dalamnya berwarna. Macam kertas di bawah ini. Hadapan gambar-gambar berkaitan travel, manakala bahagian belakangnya berwarna coklat cair. Dua-dua belah boleh guna. Kalau nak balut hadiah style lipat-lipat macam kipas tu jadi cantiklah sebab ada kontra.


Saya bercadang menggunakan kertas pembalut hadiah ini untuk buat kad hari lahir. Selebihnya nak buat penanda buku dan dijadikan hiasan untuk scrap page. Tentulah temanya ala ala travel/kembara. Nanti saya kongsikan hasilnya.


2 ulasan:

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.