Selasa, 3 Jun 2014

Bunga 3D yang Kecil dan Comel

Alhamdulillah, by pukul 12 tengah hari saya dah selesai masak untuk makan malam. Hari ni kena masak awal sedikit sebab sebelah petang nanti saya ada kelas. So, ada masa terluang tu masuk bilik kraf sekejap. Siapkan bunga-bunga kecil ni.

Comel tak? Bunga-bunga ni telah dibentuk supaya kelopaknya terjungkit sedikit di atas. Biar nampak realistik. Ala-ala efek 3D gitu. Kemudian, untuk finishing touch, saya letak craft diamentes. Saya nak gunakan bunga kecil-kiut-comel ni untuk hias kad. Nanti kalau rajin, saya tunjukkan tutorial mudahnya ye.


5 ulasan:

  1. terpikat dgn diy projek dalam blog ni..hehe..
    nak buat sendiri diy card,tapi blum cukup kerajinan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks, nana. tak pe, tak rajin sekarang,...rajin tengok-tengok dulu.
      nanti bila tergerak hati nak buat, idea dah ada dalam kepala.

      Padam
  2. Cantik... tggu tutorial.. mn th bleh try buat juga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks, Fiza. Insya Allah, akak akan buat tutorialnya secepat mungkin. Macam-macam projek boleh buat dengan bunga kiut nih :)

      Padam
  3. Bela dapat buat craf macam ni

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...