Rabu, September 03, 2014

Stressed is DESSERTS Spells Backwards


Dapat tea towel daripada Uje & Dhila a few months back. Lama saya simpan sebab sayang nak guna. Cantik sangat! Too fancy nak jadi tea towel :)

Yang warna merah jambu pekat tu printed 'Stressed is Desserts Spells Backwards'. Oohhh, love it! Boleh jadi alasan yang kukuh untuk selongkar desserts dari dalam peti ais. Hehehe,...agak-agak nak rasa 'guilty', it's OK,... stressed and desserts goes well together ;)

Saya ingat saya nak framekan dan buat sebagai poster hiasan di dapur. Daripada tersimpan dalam almari begitu sahaja. Silap-silap reput kain tu! Tapi, kena survey dululah sama ada boleh beli frame gambar besar yang ready-made di pasaran atau kena hantar pergi kedai bingkai. Agak-agaknya ada tak bingkai yang boleh fit tea towel ni?


11 ulasan:

  1. mesti suka deco deco ni..dapur umah Farrah mesti kemas je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh tidak sama sekali, JM. Farrah tak pandai deco2 ni. Asal barang2 tersusun, tak sakit mata dah cukup,.. :) JM nak tolong deco umah Farrah tak? Hihihi

      Padam
  2. Owh x sure.
    Tapi, memang bagus idea akk tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang ke arah itulah nampaknya, Shikin. Nanti, kalau guna kat dapur terkena kotor sikit dah sedeyyy :)

      Padam
  3. orang kreatif kan... tengok apa jer pun boleh di seni kan... :) mesti cantik kalau dah frame nanti...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xde kreatif manapun, idah. Sayang klu nk guna kat dapur,..itu yg kena fikir buat s/th else tu.

      Padam
  4. boleh hantar kedai buat ikut size yang akak suka. kalo beli ready make kang takot tak muat or bulky. nanti hantar p kedai diorang buat kasi kain tu tak gerak gerak. yes too cute nak jadikan tea towel sebab too cantik and too menarik warnanya. kenot guna nak lap lap tak sampai hati.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yelah, CT. Akak tak jumpa frame ready made yg suitable. Kalau ada kat kedai gambar tu, saiz2 utk letak gambar kahwin/graduate,..siap berukir-ukir plak. Soo x sesuaaiiii! Memang kena hantar kedai frame ni.

      Padam
  5. betullah tu, stressed je menghadap desserts. coklat, kek :DD

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.