Selasa, Julai 05, 2022

Kord Gitar Sudah Tak Cinta - Ziell Ferdian

Saya suka lagu Sudah Tak Cinta nyantian Ziell Ferdian. Sana sini dengar orang pasang, nyanyi dan hum lagu ini, terus rasa hendak petik gitar. Ramai juga yang buat cover Sudah Tak Cinta. Tidak silap saya, Tomok pun ada nyanyikan semula. Siap buat video muzik lagi. 

Kord Gitar From FAMF Tower

Kord Gitar dan Lirik Sudah Tak Cinta - Ziell Ferdian (Easy Chords)

Am G D F
Dm E



Am Dm
Maafkan aku sayang
G C
harus meninggalkan kamu
F Dm
dan kumohon lupakan aku
B7      E
di dalam hidupmu

Am Dm
Jangan kau datang lagi
G C
cinta telah aku kemasi
F Dm
dan kuharus beranjak pergi
B7-E Am
jangan kau tangisi


[Chorus]
Dm G
Dan jika hati sudah tak mahu
C G Am
maka jangan datangi aku lagi
Dm E
sampailah di sini kisah kita kasih
Am A
aku harus pergi

Dm G
Dan jika hati sudah tak cinta
C G Am
maka jangan pernah engkau memaksa
Dm E
aku telah lelah dengan semuanya
Am
sampai di sini saja

Dm E

Am Dm
Jangan kau datang lagi
G C
cinta telah aku kemasi
F Dm
dan kuharus beranjak pergi
B7-E Am A
jangan kau tangisi


Dm G C F
hoo ooo ho ha aa aaa
Dm E Am A
hoo ooo ho ha aa aaa


Dm G
Dan jika hati sudah tak mahu
C G Am
maka jangan datangi aku lagi
Dm E
sampailah di sini kisah kita kasih
Am A
aku harus pergi hoo ooo

Dm G
Dan jika hati sudah tak cinta
C G Am
maka jangan pernah engkau memaksa
Dm E
aku telah lelah dengan semuanya
Am
sampai di sini saja

Dm G
Dan jika hati sudah tak mahu
C G Am
maka jangan datangi aku lagi
Dm E
sampailah di sini kisah kita kasih
Am A
aku harus pergi

Dm G
Dan jika hati sudah tak cinta
C G Am
maka jangan pernah engkau memaksa
Dm E
aku telah lelah dengan semuanya
Am A
sampai di sini saja
Dm E
aku telah lelah dengan semuanya
Am 
sampai di sini saja.

2 ulasan:

  1. tidak pernah dengar lagi. lirik macam lelaki ni a****le tapi tulah orang dah tak sayang janganlah paksa

    BalasPadam
    Balasan
    1. tetiba akak ternyanyi lagu 'jika orang tak suka tak apa..."

      Padam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.