Jumaat, September 15, 2023

Clear Stamps - Tickets

Assalamualaikum. Salam Penghulu Hari.

Saya beli peralatan kraf baharu. Buat tambah-tambah koleksi clear stamps. Seronok sikit nak main cap-cap (atau orang kita biasa cakap cop-cop 😂).

Kali ini, pembelian clear stamps saya bukan untuk kegunaan buat atau hias kad ucapan. Sebaliknya, beli khusus untuk hias  junk journal. 

Inilah set clear stamps baharu saya - koleksi tiket vintage 🎫🎟.

Clear stamps - Vintage Tickets


Ini pula hasilnya setelah diletak dakwat dan dicap. Gembira sangat sebab setiap satu stamp tu, cantik hasil cetakannya. Ada yang saya cap atas kertas berwarna, kertas kraf dan ada yang saya cap atas kertas pelekat. Jadi sticker.


Hasil main cap-cap 😊

Macam-macam tiket ada! Tiket bas, tiket teater, tiket panggung… bolehlah digunakan untuk hias jurnal saya nanti.

7 ulasan:

  1. Wah cantiknya kak......... CUya suka juga pada stationaries mcm ni.
    Cuma Cuya tak buat jurnalling..tkde masa kak.. hehe

    BalasPadam
  2. waaahhhh yg clear pun nampak menarik bila dpt kat tgn kak farah ni! hehe

    BalasPadam
  3. Ini yg suka journaling pasti happy sangaaaat. Saya ada beberapa teman yg hobi nya journaling. Dia pun suka beli2 stiker atau hiasan untuk jurnalnya. Jadi pengen beli clear stamps ini buat teman saya 😍

    BalasPadam
  4. uiiii cantik nampak mcm tiket bebetul ;-)

    BalasPadam
  5. Wah.. Cantiknya.. Nampak klasik sangat..

    BalasPadam
  6. Manis2 buah cerim
    manis lagi yang baca komen ni,
    Kalau diri tu sudi,
    Marilah join segmen ni. >_<

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2023/10/segmen-review-bersama-cuya-si-primadonno.html

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.