Terima Kasih, Tetamu Hebat Mei

Selasa, Jun 04, 2024

Assalamualaikum. Entri ini merupakan entri penghargaan buat kawan-kawan blogger yang aktif tinggalkan komen sepanjang bulan lepas. Dulu-dulu, masa aktif berblogging, rajin juga buat entri tukang komen paling banyak saban bulan. Kemudian, apabila blog jadi sendu, bersawang… habis semua terabai.

Alang-alang sekarang ini sudah mula dapat rentak untuk tulis blog semula (bulan lepas berjaya tulis 24 entri. Yeayyy!), entri Tetamu Hebat perlu kembali! Tidak dapat beri hadiah besar-besar, belanja jajan pun jadilah, kan? Dari awal tahun lagi saya sudah pasang niat tetapi tertangguh dari bulan ke bulan. Maklumlah, sekejap muncul sekejap tenggelam.


Terima kasih, Tetamu Hebat Mei! 

Terima kasih banyak-banyak buat kawan-kawan semua yang masih sudi datang bertandang, baca entri-entri di blog From FAMF Tower dan meriah tinggalkan jejak. Saya amat hargainya. 

Okey, tanpa melengahkan masa lagi, jom berkenalan dengan tujuh pemilik nama yang paling banyak meninggalkan komen sepanjang Mei 2024.


Tetamu Hebat Bulan Mei

Bersemayam di puncak takhta, penyokong tegar Liverpool kita. Siapa lagi kalau bukan Anies. Anies ni memang tak tahulah dia pakai enjin apa untuk blogwalking. Kagum saya! Tulis entri blog rajin, buat siri jelajah blog kawan-kawan pun rajin! Bilalah kita ada peluang nak ngopi bersama ni?

Bagi yang belum mengenali Anies, harus terjah blog Anies segera. Sekarang, Anies tengah cover cerita-cerita kembaranya ke Jepun dan Thailand. Rasa-rasa nak melanglang buana, pergilah menelaah entri-entri Anies yang lama. Banyak tempat kalian boleh sampai. 😊

Anies, nanti tolong hantar alamat terkini untuk surat-menyurat ya. Insya-Allah, saya hendak kirim sesuatu.


Selain Anies, saya bertuah ada rakan-rakan blogger lain seperti Mummy Ayu, Si Cantik dari Seberang yang suka berkembara keliling dunia - Adik Fanny, Azhafizah (adinda pencinta merah jambu), anamizu, LadyBird dan Cik Cappuccino Latte (CCL). Domo arigato! Terima kasih kerana menghidupkan suasana di FAMF Tower.

Tidak lupa buat rakan-rakan lain yang datang ke mari, walaupun nama kalian tidak tersenarai di sini, saya tetap hargai kehadiran kalian. Rajin-rajinlah datang lepak sini lagi ya. 

11 ulasan

  1. Tahniah semua..
    Betul tu, anies tu banyak betul tenaga nya.. Hihihi..

    Sedapnya linda tgok potongan kek tu..

    BalasPadam
  2. ehhhh masuk senarai juga si anamizu tu! :P

    BalasPadam
  3. yeay dah masuk melawat sini. Salam kenal.

    BalasPadam
  4. dari rakan rakan blogger la semangat yang kadang kadang menjunam kembali hadir

    BalasPadam
  5. congrats to semua.. alhamdulillah.. teselit gak nama MA disitu

    BalasPadam
  6. Tahniah semua ^^ Keep support each other ok ^O^

    BalasPadam
  7. hahaha... ada nama siapa tuuuu terselit kat situuu
    hehehehe
    terima kasih byk2 farrah! i is sengih lebau hari ni hhahaha

    ok ok nnt sy WA alamat ya...
    btw tahniah juga utk yg lain2!

    BalasPadam
  8. Kak Anies memang hebat kalo dah berkomen 😄😄😄👍. Kadang 1 tulisan ada banyak komennya 🤗. Saluuut saya. Sekali ketemu di Melaka dulu, memang baiknya tak bisa bilang lagi. Tuhlaah nanti saat ke KL - Penang bulan ini, teringin nak jumpa lagi dengan kak Anies 😄

    Saya pun memang senang membaca tulisan teman2 , jadi sekaligus komen juga. Selama ini BW antara blog teman2 blogger Indonesia dan Malaysia bagi saya ada perbedaannya. Tapi saya suka keduanya, Krn masing2 cara berceritanya berbeda 👍😄

    BalasPadam
  9. Tahniah semuanyaaa.... rajinnya blogwalking ... Mau ambil semangat rakan2 juga supaya rajin mengomen

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.