Selasa, Julai 15, 2014

Alhamdulillah! Pelikat Pants Jadi Milikku!

Tak boleh tidur pulak malam ni. So, duduklah menghadap laptop. Buka blog. Ada beberapa komen yang kena approve. Satu komen yang buat saya tersengih, tersenyum, tepuk tangan dan terkekeh-kekeh seorang diri dinihari ini ialah:


Rezeki saya jadi pemenang utama lah! Alhamdulillah! GA ini berlangsung dari 17 Jun - 8 Julai 2014. Pengumuman pemenang - hari ini. Excitednya! Kenapa saya excited? Jangan main-main,...hadiah utama ialah Sepasang Pelikat Pants. Ya, seluar glamour Afdlin Shauki tuh. Masygul Online merupakan Ejen Pelikat Pants B.O.B Original yang sah! So, sesiapa yang berminat nak dapatkan 'Pelikat Pants' atau 'Batik Pants', silalah berkunjung ke Masygul Online dan tengok rekaan-rekaan menarik di sana. 'Pelikat Pants Kids' pun ada tau!

Terima kasih banyak-banyak, Masygul Online!

Nota Senyum: Tak sabarnya nak tunggu ketibaan 'Pelikat Pants' saya. Boleh buat raya!!!Oh, lupa pula. Tahniah juga buat pemenang-pemenang lain :D


3 ulasan:

  1. Owh itu ke nama dia..pelikat pants?
    Pernah nampak orang pakai.
    Ade2 je idea tukang jait kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haa...seluar ni style dia memang gelobos gitu.
      selesa pakai :)

      Padam
  2. Wah, congrats! Nnt jgn lupa bergaya dgn batik pants ko tuh!

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.