728 x 90

Khamis, 17 Julai 2014

Air Asam Kerisik

Air Asam Kerisik

Ini percubaan pertama saya. Selama ni kalau buat air asam, saya pakai resepi yang biasa je. Asal masam-masam + pedas, dah OK. Since baru-baru ni saya ada buat kerisik sendiri, tergeraklah hati nak cuba buat air pencicah asam kerisik ni. Tapi, seperti biasa 'belacan' saya tak masukkan.

Rasa? Not bad. Suka pula apabila ada kandungan kerisik dalam kuah asam ni. Rasanya lebih enhanced. Insya-Allah, memang akan buat lagi :)


5 ulasan:

  1. pergh menarik. mmmm kena pula dengan ikan kan?

    code bar tu boleh scan ka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheh code bar tu scan pakai mata je ;)

      Padam
  2. Sedap... Sebab dah pernah makan kat rumah mak mertua dulu.hihi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...