Selasa, Mac 14, 2017

Tempah Dryfit Shirt untuk Hadiah Birthday Cekengah

*This is a scheduled entry. I'm away until end of March.

Sebelum ini saya pernah kongsi pengalaman saya membuat personalised gift di Printcious. Ada magic mug untuk Bott dan photo jigsaw puzzles. Kali ini buat hadiah untuk Cekengah pula. Birthday Cekengah awal bulan Mac, tetapi hadiahnya saya dah tempah sejak hujung tahun lepas lagi. Bukan apa,..takut terlupa. Time flies very fast, right?

Apa hadiah yang sesuai untuk Cekengah? Well, adik saya yang seorang ini sedang sibuk dan gigih meneruskan fitness journeynya. Dalam keluarga kami, dialah si fitness addict hehehe Rajin workout, rajin sertai run, rajin pergi hiking, jogging. Sekarang ni, tengah dalam proses belajar untuk jadi certified trainer/coach. Yang lain-lain, especially kakaknya ni, hanya exercise guna minda, dalam imaginasi je ;)

OK, memandangkan Cekengah tengah reconstruct body dia, saya terfikir nak hadiahkan shirt yang dia boleh guna untuk aktiviti-aktiviti fitness. Maka, berkunjunglah saya ke Printcious,...my favourite personalised gifts portal.

Lepas belek sana, belek sini, saya designed yang ini :)


Dryfit shirt tema fitness. Heheh quote tu saya ambil dari salah satu template Printcious juga. Saya cuma design semula, letak dalam bubble talk dan tambah peluk merecik dua tiga butir kat tepi. Final touch, letak gambar bibir, nama dan yang paling penting - tahi lalat kat dagu. Ahaksss! Perincian itu penting! 

Akhirnya, setelah berbulan-bulan menyorokkan T-shirt ni, beberapa kali tukar tempat (sebab takut Cekengah terjumpa), dapat juga diberikan pada tuan empunya badan!!
:) :) :)

Alhamdulillah, senyum lebar Cekengah dapat personalised shirt. Saya tumpang happy sama. Dryfit shirt ni saya pilih saiz unisex. Also available, sizes for female. Rujuklah pada Size Chart yang diberi. Saya main agak-agak je. Nanti kalau tanya-tanya saiz, mesti dia suspicious kan. Tak pasal-pasal bocor rahsia!

Secara keseluruhan, saya puas hati sangat-sangat. Setakat ini, servis Printcious tiptop. Tidak pernah mengecewakan. Kalian ingin buat kejutan begini? Bukan sekadar T-shirt, ada mug, kusyen, mouse pads dan macam-macam lagi. Apa lagi, terjahlah Printcious segera!



24 ulasan:

  1. cantiknya !!!! bolehlah cekengah pakai time workout nanti

    BalasPadam
  2. dengan printcious boleh print memacam kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang,..pilih jelah yang mana berkenan. Siapkan RM cukup2 :)

      Padam
  3. ehh ! typo pulak komen tadi.. hahah.. sorry ...

    BalasPadam
  4. lawa...nk try usha gak la nti...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaa,..selamat intai-intai. Tengoklah, mesti ada yang Mrs Anna berkenan :)

      Padam
  5. menarik hadiah t-shirt sebegini

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Tshirt dryfit ni sesuai untuk dibuat bersenam :)

      Padam
  7. Cantik! Printcious ni memang best, macam macam bleh design :)

    BalasPadam
  8. wahhh best nyer... hahhh sekarang sy dah dapat idea apa hadiah yg sesuai utk sy beri nnt...

    BalasPadam
  9. ekin ada gak daftar aritu nak buat tempahan tak jadi sokmo hahahahaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Try la buat satu,..ada banyak gifts menarik, Ekin :)

      Padam
  10. alaaa, macam nak jugak. hihi. nak usha usha la website dia

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.