Khamis, Oktober 04, 2018

Tertunggak - Terima Kasih, Anies!

Entri ini entri penghargaan tertunggak khusus buat Anies. Saya, tangguh dan tunda memang macam dah sinonim dah sekarang ini. Heheheh ini baru semak balik entri-entri yang terperam dalam draf. Mula nak terbitkan satu demi satu.

OK, nak cerita tentang hadiah yang saya terima daripada Anies. Sehelai tudung Aidijuma Gold Label ini merupakan hadiah kemenangan saya menyertai giveaway anjuran Anies pada awal tahun lalu. Hadiah ini dah lama saya dapat, dah pakai banyak kali dah tetapi seperti yang saya jelaskan tadi, entri terima kasihnya yang tertunda. Huhuhu nampak tak berapa lama entri ini terperam?! Nasib baik sempat publish sebelum 2019! 😄

Aidijuma Gold Label
Cantik kan? I like it very very much!  Personally, saya memang suka pakai tudung berwarna gelap terutamanya hitam. Tudung cerah atau pastel tak sesuai dengan saya. So, bertambahlah koleksi tudung saya! Alhamdulillah. Tudung ni jadi salah satu persalinan semasa Syawal. Kena dengan tema baju raya  pulak tu. Tetapi, gambar menggayakan tudung ni tak dan ambil.


Beberapa bulan selepas itu, saya terima sekeping fridge magnet berbentuk cip. Ole-ole dari Macau. Berbunga-bunga hati saya! Anies memang rajin hargai pembaca-pembaca blognya. Tak percaya? Baca di sini. Semasa entri ini ditulis, fridge magnet dah masuk kotak. Bersedia untuk berpindah ke rumah baru. Maaflah, sekali lagi tiada gambar.

Selain itu, 'mem besar' blog Anies and You ini banyak tolong saya. Pada masa saya dan team Lelaki Langit Bumi mula-mula ambil keputusan untuk masukkan watak blogger sebenar ke dalam novel online, Anies blogger pertama yang kami approached. Without hesitation, tanpa banyak tanya, Anies setuju pinjamkan nama. Siap beri sokongan lagi. I owe you big time for this!


Terima kasih banyak-banyak, Anies! Moga 'mem besar' yang seorang ini akan sentiasa dimurahkan rezeki, dikurniakan kebahagiaan bertali arus dan selalu dapat berkembara ke merata tempat. I am preparing something for you. Ni kes hadiah tertunggak juga ni. Konon-konon nak prepare a special package dari hati. Hmmmm,...tapi dengan kesibukan saya yang entah apa-apa, hadiah ke mana, saya ke mana. So, sementara waktu ini, Anies 'buat-buat lupa' dulu ye. 😃Hahahah nanti apabila hadiah dah siap kumpul dan berjaya dibungkus, akan tibalah di hadapan your door step.


Pssttt! Kalau rajin, pergilah blogwalking ke blog Anies. Tolong sampaikan salam saya sekali 😊

12 ulasan:

  1. Allahu akbar.... saya tetiba jadi pohon semaluuuuuuuu...

    sama2 sis...

    mudah2an... aminnnnnnn

    BalasPadam
  2. Cantik tudung tu.. Feveret kaler Sha juga.. Hitam is ohsem..
    Tahniah kak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah kita. Hitam senang nak peraga dengan baju kan. Tak yah pening-pening! 😊

      Padam
  3. Tahniah ..berjaya membuat lebih menarik

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah, murah rezeki kak Farrah! :)

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah rezeki tu Farrah. Klu lari, Eyda lebih suka guna tudung warna gelap macam nih, kurang perasan peluh.

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.