728 x 90

Khamis, 18 Jun 2015

Belanja Kurma Maya Sebiji Seorang

Assalamu'alaikum.
Maaf sangat-sangat. Dah sehari kita berpuasa barulah saya sempat nak up entri yang proper. Bersempena bulan penuh kemuliaan dan keberkatan ini, saya ingin buka lembaran baru suci murni. Andainya ada:
  • tersalah kata atau bicara dalam entri-entri saya
  • tersalah  komen atau tersalah jawab/respons pada komen
  • tersinggung perasaan sesiapa
  • melakukan apa-apa tindakan, baik dari segi kata-kata mahupun tingkah laku yang membuat sesiapa berasa tidak selesa.



Whole Medjool Dates

Saya dengan penuh takzim dan rasa rendah diri ingin memohon ampun maaf. Kosong-kosong ye. Kalau tak puas hati, beritahu saya. Jangan main cari kat parking! Sebab saya tak bawa kereta heheheh :) Nah, hari ni saya belanja 'kurma maya' seorang sebiji untuk buka puasa. Kurma ni Cekebon yang dapat. Ni kurma dari California. Gemuk-gemuk! Bak kata Bott, makan sebiji dah boleh pergi perang!

Psst! Baru tahu kat California pun ada tanam kurma ;)

41 ulasan:

  1. Salam Ramadhan..maaf zahir batin..syukran, belanja kurma..hehe..sedap nampak kurma Medjool..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam ramadan buat nohas juga. Kurma tu memang sedappppp :)

      Padam
  2. walaikumussalam wbt
    samalah kita ye kak farrah kot ada tersalah silap tu
    kosong kosong la ye
    apapun selamat beribadah di dalam bula ramadhan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye. Kita kosong-kosong. Selamat beribadah buat YY juga :)

      Padam
  3. selamat berpuasa kak.. 0-0 hihihihihih moga puasa tahun ni memberi 1001 erti buat kita

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih, Ikhwan. Selamat berpuasa buat Ikhwan juga. Kali ni seronoklah kan dapat puasa di rumah :)

      Padam
  4. sama laa.. maaf andai ada yang membuatkan Farrah tersinggung atau apa2 yang berkaitan.. kurma maya pun kurma maya laa.. huhuhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eyda tak buat saya tersinggung pun. Banyak buat saya senyum. Apapun, Kosong-kosong, eyda! Enjoy the kurma maya! Kalau sedap, ambillah lebih drpd satu :)

      Padam
    2. tak apa.. kurma real belambak2 dapat.. sampai tak larat nak jamah.. cukup stok sampai lepas raya..

      Padam
  5. kalau kurma byk tu...dah habis sebulan belum tentu kurma tu habis di makan heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe kurma tu memang pek jumbo, sis! Berapa kilo tah satu kotak tu. Don't worry. Kitorang dah distribute sikit2 :)

      Padam
  6. ye Farrrah....dont worry..tiada sengketa antara kita..kosong-kosong jugak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks si much, sis. Gurau senda & kata2 saya jangan ambil hati ye :)

      Padam
  7. salam Ramdhan ye kak Farrah..saya pun baru tau California ada kurma..hehe.semoga kita mendapat keberkatan dan banyak pahala sepanjang bulan mulia ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam ramadan buat Sal juga. Moga bulan puasa tahun ni lebih bermakna buat kita :)

      Padam
  8. sebijik je.. lemau lah.. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah banyak2. Sebijik je utk Syida :)

      Padam
  9. yg pasti tiada sengketa antara kita...selamat berbuka yerr farrah hihih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wish selamat berbuka pada sis utk sebulan terus!

      Padam
  10. SS pon bukak pose dengan kurma medjool nih... Memang sedap... Besauuuu... Kenyang!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap kan, SS. Memang kalau tak sempat makan, jamah kurma ni pun dah recharge tenaga balik :)

      Padam
  11. Kosong-kosong ye Cikgu... Kosong- kosong juga kepada yang mengenali SS ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kosong-kosong ya SS..

      Padam
    2. Kita kosong-kosong ye semua. Tak mau ada kesan calar-balar di hati :)

      Padam
  12. same-samelah kita kak... mintak maaf jugak andai ada kesilapan sepanjang perkenalan ni... ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye, Firah. Andai ada salah silap, mohon dihalalkan ye :)

      Padam
  13. #kosongkosong jugak Kak Farrah :)

    BalasPadam
  14. dalam ramadhan kak #kosongkosong ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iye. Ampun maaf salah silap ye :)

      Padam
  15. Selamat berpuasa, kak Farrah :)

    BalasPadam
  16. fuiyioooo kurma mahal hehehe.. maceh maceh =) maya pun maya la.. amek mood sajala..

    BalasPadam
  17. Samalah kak farah saya juga ingin memohon maaf kalau ada salah dan silap

    BalasPadam
  18. Sedap tu! Ros minta maaf kalau ade salah silap sepanjang kita kenal yer. Mana la tahu ada tulisan yg mengguris perasaan ke ;)selamat berpuasa!

    BalasPadam
  19. Selamat menyambut Ramadhan yang penuh barakah ini ye kak farah. Baru berkenalan tapi rasa dah lama dah..

    BalasPadam
  20. aida amik kurma ye. halal kan :)
    kita baru berkenalan...
    moga lama la menjadi sahabat di alam maya in shaa Allah :)

    BalasPadam
  21. salam ramadhan kak farrah
    apa yang salah silap or typo tu harap maaf ye kak farrah
    ayu ni cuai orgnye
    hehehehe

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...