Rabu, Februari 26, 2014

Putih-putih Melati - ST12 (Easy Guitar Chords)

Ingat lagi tak lagu ni? Saya suka 'Putih-putih Melati' sebab susunan lagunya catchy! Lirik pun macam comel-kiut je. So, lagu ni termasuklah dalam senarai 'wish list' lagu gitar saya. Sooooo easy! Senang je :) Jom try.




Kord Gitar From FAMF Tower


Kord Gitar dan Lirik Putih-putih Melati - ST12



(Intro)
F G E Am
F E Am

Am
Siapa bilang aku seperti dia
F
Siapa bilang aku cintai dia
G
Sesungguhnya aku tak benar-benar cinta
C E
karna kau tak seputih melati C E

Am
kalau ada hitam pasti ada putih
F
jika hatimu kelam tak mungkin bersih
G
tak usah kau lanjutkan tuk berbagi kasih
C E
karna kau tak seputih melati ohhhh

(Chorus)
Dm G
putih-putih melati
C Am
merah-merah delima
Dm E
siapa yg baik hati
Am A
pasti ku terima oh ohh...

Dm G
putih-putih melati
C Am
merah-merah delima
Dm E
siapa yg baik hati
Am
pasti ku terima.

*Lagu ST12 'Bidadari Bumi' & 'Lentera Hati' pun best jugak tau!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.