Khamis, Februari 20, 2014

Sandiwara Cinta - Republik (Easy Guitar Chords)



Kord Gitar From FAMF Tower


Kord Gitar dan Lirik Sandiwara Cinta - Republik (Easy Guitar Chords)



(Intro)
C D G  Am D

G     D      Em
aku tahu ini semua tak adil
Am             D
aku tahu ini sudah terjadi
G   D       Em
mau bilang apa aku pun tak sanggup
Am           D
air mata pun tak lagi mau menetes

G      D      Em
alasannya seringkali ku dengar
Am                   D
alasannya seringkali kau ucap
G          D      Em
kau dengannya seakan ku tak tahu
Am                     D         G
sandiwara apa yang telah kau lakukan kepadaku

(Chorus)
C      D          G
jujurlah sayang aku tak mengapa
Am    D             G
biar semua jelas telah berbeda
C      D            Em
jika nanti aku yang harus pergi
Am   D           G    D
ku terima walau sakit hati

G            D        Em
mungkin ini jalan yang engkau mahu
Am                     D
mungkin ini jalan yang kau inginkan
G           D       Em
kau dengannya seakan ku tak tahu
Am  G C
sandiwara apa
Am  G C
ceritanya apa
D
aku tahu

(Chorus)
C      D          G
jujurlah sayang aku tak mengapa
Am    D             G
biar semua jelas telah berbeda
C      D            Em
jika nanti aku yang harus pergi
Am   D           G
ku terima walau sakit hati
Am   D           G
ku terima walau sakit hati



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.