Sabtu, Februari 22, 2014

Pengsan 2 kali,..

Masa birthday saya Selasa lepas, 'masuk opis' terus nampak benda nih!


Nak terpengsan tengok ada beg doraemon & hadiah atas kerusi. Saya tahu ni suprise daripada Bott. Hanya pada Bott saya pernah mengomel perlukan something with Doraemon theme untuk saya laksanakan projek saya dengan anak-anak didik saya. Dengan expression malu-malu Doraemon (coz dah tua bangka pun dapat beg kucing robot dari masa depan ni), saya belek beg tu. Beratlah! Dalam ada isi. Buka je beg tu, nak terpengsan sekali lagi! Saya dapat benda yang paling saya suka dan idam-idamkan! Tapi tak boleh kongsikan di sini. Alhamdulillah! Thanks so much, Bott. Suka dan hargai setiap satu hadiah tu ;)

2 ulasan:

  1. Teringin gak nak taw ape hadiah dlm bag tu. Hehe

    BalasPadam
  2. @Zie Madini Hehehe yg dlm bag tu benda yg dah lama teringin, baru tahun ni ada rezeki dapat.

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.