Sabtu, Julai 05, 2014

Album untuk Scrapbook | Scrap Pages

Dah lama blog ni tiada entri kraf. Sejak masuk bulan puasa ni, memang bilik kraf saya hening & terabai. Baru hari ni, sementara nak menunggu sahur baru sempat nak jenguk. Kemas sikit-sikit apa yang patut. Beberapa hari sebelum Ramadhan saya ada shopping barang-barang dan peralatan nak buat kraf. Benda-benda tu masih ada dalam plastik lagi :) 

Hmm ... antara stok baharu yang buat saya tersenyum ialah Album DIY ni. Sangat sesuai untuk masukkan scrap pages yang saya dah buat. Bahagian dalam album macam clear holder tetapi saiznya lebih besar. Tak perlu susah-susah nak pergi bind scrap pages. Dah siap, masukkan je dalam album ni.

DIY Album - Saya berkenan dengan corak rekaan dan warnanya :)


Dah ada scrap album baru, semakin berkobar-kobarlah semangat nak buat scrap page. Ada 1 scrap page yang saya hasilkan sempena Ramadhan. Haa ... page itulah yang bakal rasmikan album ini nanti.

7 ulasan:

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.