Selasa, Julai 08, 2014

Tempahan 'Goodbye Card'

Ada tempahan farewell card. Ya Allah, dalam banyak-banyak kad, saya rasa inilah yang paling seksa saya buat! Bukannya apa. Kebetulan semalam saya dehydrated. Tak cukup tidur pulak tu. So, creative department dalam kepala saya ni jadi tandus idea. Semua yang saya buat serba tak jadi. Potong kertas senget! Tampal kertas comot! Masak jugalah nak siapkan sekeping kad. Akhirnya, setelah berhempas pulas dalam erti kata yang sebenar, siap juga. Alhamdulillah!

 
Goodbye Card

Ini personalised card. Ada nama si penerima dan jabatannya. Memandangkan kad belum lagi sampai ke tangan tuannya (masih diedarkan untuk ditandatangan oleh rakan sejawat), saya 'comot-comotkan' bahagian awan dan payung terjun tu. Bimbang pula kalau-kalau tuannya ternampak kad ni. Nanti jadi tak suprise pula :)



8 ulasan:

  1. cantik sangat card,,, boleh awak copy???

    BalasPadam
  2. cam mana buat card macam ne ??? awan ingin buatlahh

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalunya saya guna kertas warna, kad dan hiasan yg ada. kemudian, fikirkan design yg sesuai.

      Padam
  3. Sis memang betul2 kreatif lah.
    Card ni cantik sangat bagi saya.
    Memang ikhlas tau.

    BalasPadam
    Balasan
    1. xdelah kreatif mana klu nak siapkan sekeping kad pun 'merangkak-rangkak' hihihi
      nway, thanks, shikin. terubat 'trauma' jerih siapkan kad farewell ni :)

      Padam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.