Khamis, Mac 06, 2014

Magnum Gold yang Tak Berapa Nak Gold...

Petang semalam pergi kedai runcit saya beli aiskrim Magnum. Lama dah teringin nak makan. Pilih-pilih ada yang jenis chocolate brownie. Saya tak berkenan sangat yang tu. Ternampak pula Magnum Gold. Harga empat ringgit lebih sebatang. Apa yang 'gold' nya? Saya pun belilah, excited nak cuba. 

Tattadaaaaaa!


Buntang gak mata saya tengok rupa paras aiskrim ni. Sekali pandang nampak macam aiskrim mangga pun ada! Dari segi rasa, personally saya suka yang classic. Magnum Gold ni yg sedap cuma 'coating' luar tu je. Tidaklah segah namanya :)

4 ulasan:

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.